Príklady
navrhnutých cien

Aby ste mali aspoň nejakú predstavu o cene za naše služby, tu si môžete pozrieť tvorbu ceny  takmer v rovnakej obchodnej oblasti, ale s rozdielnymi poskytnutými podkladmi.

Cena vypracovania hlásenia INTRASTAT SK totiž najviac závisí od času, ktorý potrebujeme na spracovanie konkrétneho intrastat hlásenia, pritom platí, že ak hlásenie spracujeme do jednej normohodiny cena za hlásenie je už od 25 EUR.

Naše ceny

Čas spracovania do značnej miery
ovplyvňuje množstvo, kvalita a druh podkladov.

Príklad č. 1

Klient má povinnosť podávať hlásenie o prijatí tovaru, pričom nakupuje tovar (autosúčiastky). Podklady zasiela v tabuľke Excel, v ktorej poskytuje všetky potrebné údaje (cenu, hmotnosť, množstvo, kód kombinovanej nomenklatúry, pôvod tovaru). Bez ohľadu na množstvo tovaru, či faktúr za mesačné hlásenie uhrádza paušálnu cenu.
30 EUR / mesačne

Príklad č. 2

Klient má povinnosť podávať hlásenie o prijatí tovaru, pričom nakupuje tovar (autosúčiastky). Podklady zasiela ako naskenované faktúry needitovateľné, na ktorých je (cena, hmotnosť, množstvo, kód kombinovanej nomenklatúry, pôvod tovaru). Mesačný priemerný počet spracovaných strán je 30. Nakoľko všetky údaje sa musia do systému prepisovať a čas potrebný na spracovanie je cca 3,5 hod.
90 EUR / mesačně

Príklad č. 3

Klient má povinnosť podávať hlásenie o prijatí tovaru, pričom nakupuje tovar (autosúčiastky). Podklady zasiela ako naskenované faktúry editovateľné, na ktorých je (cena, hmotnosť, množstvo, kód kombinovanej nomenklatúry, pôvod tovaru). Mesačný priemerný počet spracovaných strán je 30. Nakoľko kvalita podkladov je vysoká a všetky údaje sa môžu do systému kopírovať, čas potrebný na spracovanie je cca 2,5 hod.
60 EUR / mesačne

Aj na uvedených príkladoch môžete vidieť, že individuálna cenová ponuka je najférovejšia a nemenná. Dajte si u nás vypracovať cenovú ponuku, budete milo prekvapení a navyše prvé hlásenie máte zdarma.

Pre spracovanie cenovej ponuky

prosím o vyplnenie krátkeho dotazníka

Aký druh hlásenia potrebujete podávať?*
Aké podklady viete poskytnúť na spracovanie?*
Ak budete poskytovať podklady formou kópie obchodných dokladov, aký je mesačný priemerný počet strán?
Pošlite nám vzorové dokumenty, aké budete poskytovať na spracovanie hlásenia. Ideálne za jeden priemerný celý mesiac, alebo aspoň minimálne jeden vzorový dokument od každého dodávateľa/odberateľa. Sem vložte prosím odkazy na akúkoľvek online úschovňu.
Meno a priezvisko*
E-mail*
Váš telefón
Sem môžete napísať ďalšie informácie, vaše požiadavky, otázky